شناسه خبر:35168
1399/10/22 01:28:50

سپهرغرب، گروه خبر: معاون عمرانی استاندار ایلام بر لزوم تکمیل شبکه آب‌رسانی و فاضلاب در پایانه مرزی مهران تأکید کرد

احمد کرمی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اربعین که با حضور معاون امور استان‌های دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد، از خدمات و اقدامات این ستاد طی سالیان گذشته تقدیر و اظهار کرد: در سال‌های اخیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نقش بارز و ارزشمندی در برگزاری مراسم اربعین داشت.

وی در ادامه گفت: امروز نیز در بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران که به اتفاق مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت پذیرفت، مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: یکی از بحث‌های مهم در این زمینه ادامه احداث سایه‌بان در محدوده و تکمیل شبکه آب‌رسانی و فاضلاب در پایانه و شهر مهران به‌عنوان اصلی‌ترین کانون‌های تردد و پذیرایی از زوار بود.

کرمی تصریح کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی جدید و آب‌سردکن در مسیرهای پُرتردد پایانه نیز ازجمله موضوعاتی بوده که در تکمیل زیرساخت‌های اربعین در دستور کار است.

وی در ادامه از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سال‌های قبل تشکر کرد و گفت: پایانه برکت به‌خاطر مشارکت خوب این ستاد شکل گرفت و اِن‌شاءالله در ادامه نیز شاهد خدمت‌رسانی بیشتری از این عزیزان خواهیم بود.

 

شناسه خبر 35168