شناسه خبر:35177
1399/10/22 11:34:58
سرپرست سازمان صمت استان لرستان:

680 تن روغن خوراکی در لرستان توزیع می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به‌منظور تنظیم بازار 680 تن روغن خوراکی سهمیه دی‌ماه در حال جذب و توزیع بین فروشگاه‌های استان است.

بختیار رازانی با بیان اینکه این میزان روغن خوراکی به عنوان سهمیه دی‌ماه در حال جذب است تصریح کرد: در هفته گذشته 87 تن روغن خوراکی میان فروشگاه‌ها و فروشندگان موادغذایی معتمد سازمان صمت لرستان در سطح استان توزیع شد تا مردم مشکلی برای تأمین روغن موردنیاز خود نداشته باشند.

وی ادامه داد: روغن تأمین شده در سطح استان با قیمت مصوب و با نظارت دقیق بازرسان این سازمان میان فروشگاه بزرگ استان لرستان توزیع شده است.

سرپرست سازمان صمت لرستان یاد آور شد: مشکل کمبود روغن خوراکی از آبان‌ماه شروع شد و پیش‌از‌آن هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع روغن وجود نداشت که بلافاصله برای رفع این مشکل میزان یک هزار و 100 تن روغن خوراکی درخواست و پس از تأمین، تمام سهمیه جذب شده در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شده است.

رازانی ادامه داد: به محض تخصیص سهمیه روغن خوراکی بهمن و اسفند تمام سهمیه جذب و با قیمت مصوب و با نظارت بازسان این سازمان توزیع خواهد شد.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، امتناع از درج قیمت و احتکار کالا مراتب را به شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

اکنون 53 هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارد که سهم خرم آباد از این واحدها 17 هزار واحد است.

 

شناسه خبر 35177