شناسه خبر:35373
1399/10/25 14:25:26

سپهرغرب، گروه - طاهره ترابی مهوش : سپهرغرب، گروه خبر - طاهره ترابی‌مهوش: رئیس شورای وحدت در استان همدان از انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای وحدت در استان همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی ارزنده با تأکید بر آنکه این جلسه با حضور 11 تن از اعضای این تشکل برگزار شد، گفت: طبق رأی‌گیری بنده به‌عنوان رئیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدآقا حسینی به‌عنوان نایب‌رئیس و حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر زارعی به‌عنوان دبیر این مجموعه انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزنده با اشاره به اینکه در ادامه رأی‌گیری مسئولیت تشکیل شورای وحدت شهرستان همدان نیز به حجت‌الاسلام‌والمسلمین افلاکیان سپرده شد، افزود: این تشکل به‎منظور ایجاد وحدت بین گروه‌های هم‌سو و انقلابی با هماهنگی جامعه روحانیت مبارز تهران و شورای وحدت مرکزی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در ادامه فعالیت‌ها تشکیل شوراهای وحدت شهرستان‌ها در دستور کار خواهد بود، اذعان کرد: تقویت فضای هم‌افزایی برای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی حول محور ولایت فقیه ازجمله اهداف اصلی تعریف‎شده برای این تشکل انقلابی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزنده با تأکید بر آنکه این شورا درحال حاضر تنها شورای وحدت استان است، عنوان کرد: البته در جلسه نخستین این تشکل که مورخ 27 آذرماه برگزار شد، هسته اولیه این ائتلاف با درنظر گرفتن شرایط و سوابق افراد در استان همدان، با حضور آقایان دیاری، بوجار و حجت‌الاسلام‌والمسلمین زارعی و بنده تشکیل شد و تأییدیه لازم را از شورای وحدت مرکزی دریافت کرده است.

وی درباره چگونگی تشکیل شورای وحدت خاطرنشان کرد: هیئت اولیه شامل یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز، دو نفر روحانی شاخص و خوش‌نام و یک یا دو نفر از چهره‌های برجسته انقلابی و ولایتمدار بودند که اعضای شورای وحدت را تعیین کردند.

وی در ادامه گفت: علی دیاری به‌عنوان معاونت امور شهرستان‌ها و جمشیدی به‌عنوان معاون هماهنگی و ارتباطات منصوب شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزنده در خاتمه با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 و لزوم مشارکت حداکثری مردم، ابراز کرد: امید است به یاری خداوند و هم‌افزایی فعالان جبهه انقلاب اسلامی بتوانیم زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم باشیم.

شناسه خبر 35373