شناسه خبر:35440
1399/10/29 11:52:23

سپهرغرب، گروه ورزشی: دوررفت رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان کشور به میزبانی اهواز به پایان رسید و تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه در جایگاه چهارم ایستاد.

سجاد شکربیگی سرمربی تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه، بااشاره به پایان دوررفت رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری جوانان، اظهارکرد: این رقابت‌ها با حضور چهار تیم طی روزهای 25 و 26 دی به میزبانی شهر اهواز برگزار شد.

وی تصریح کرد: پس از پایان این رقابت‌ها تیم کرمانشاه با کسب یک نشان طلا، شش نقره و هفت برنز از نظر مدالی در جایگاه سوم و از نظر امتیازی در جایگاه چهارم این رقابت‌ها ایستاد.

شکربیگی افزود: حسین رستمی در وزن 61 کیلوگرم یک نشان طلا و یک نشان نقره، سپنتا حاکم زاده در وزن 73 کیلوگرم سه نشان نقره، امین انگوتی در وزن 96 کیلوگرم سه نشان برنز، طاها طلوعی در وزن 109 کیلوگرم دو نشان نقره و یک برنز و فرید فتاحی در وزن مثبت 109 کیلوگرم سه نشان برنز برای تیم کرمانشاه در این رقابت‌ها کسب کردند.

وی در ادامه با اشاره به بالا بودن سطح کیفی این مسابقات، اعلام کرد: باتوجه به اینکه کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته تا وزنه برداران شاخص حاضر در لیگ برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنند، برای همین هرچند که تعداد تیم‌ها به واسطه مشکلات مالی کم بود، اما از نظر کیفی وزنه برداران قدرتمندی شرکت کرده بودند.

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در این مسابقات ما تعدادی از وزنه‌برداران شاخص خود همچون مهدی پاپی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی افزود: با این وجود تلاش کردیم و این جرات را به خرج دادیم تا به منظور آینده‌سازی برای وزنه‌برداری کرمانشاه از وزنه‌بردارانی همچون اهورا بابایی، رضا سودایی و رضا حبیبی که تاکنون حتی در میادین شهرستانی هم حضور پیدا نکرده اند، استفاده کنیم و به آن‌ها میدان دهیم تا خود را برای آینده آماده کنند.

شکربیگی خاطرنشان کرد: همچنین علیرضا حقیقی یکی از وزنه برداران شاخص دیگر تیم ما بود که باتوجه به اینکه سرباز است و طی ماه‌های گذشته تمرینات منسجمی نداشته، بدون تمرین در این رقابت‌ها حاضر شد که امیدواریم برای دور برگشت با بهبود مهدی پاپی و ادامه تمرینات علیرضا حقیقی آنها را در اختیار داشته باشیم و با قدرت بیشتری در رقابت‌های برگشت حضور پیدا کنیم.

در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری جوانان تیم عقاب نیروی هوایی با کسب 751 امتیاز برجایگاه اول ایستاد و تیم‌های مس رفسنجان و مناطق نفت خیز جنوب هم به ترتیب با 742 امتیاز و 709 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و تیم نیروی زمینی کرمانشاه هم با کسب 678 امتیاز چهارم شد.

رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر وزنه بردارای جوانان بهمن ماه برگزار می‌شود.

شناسه خبر 35440