شناسه خبر:35748
1399/11/5 09:44:45
معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهیدمفتح خبر داد:

ممیزی صدور و تمدید گواهی‌نامه‌های سیستم‌های مدیریتی ایزو در نیروگاه

سپهرغرب، گروه خبر: معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهیدمفتح گفت: نخستین مرحله ممیزی مراقبتی صدور و تمدید گواهی‌نامه‌های سیستم‌های مدیریتی ایزو در نیروگاه شهیدمفتح از سوی ممیزان شخص ثالث انجام شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، امین جیریایی ابراز کرد: با توجه به استقرار استانداردهای سیستم‌های مدیریتی سه‌گانه در سال گذشته، نخستین مرحله ممیزی مراقبتی استانداردهای سیستم‌های مدیریتی در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه امسال با هدف انطباق‌یابی عملکرد سیستم‌های مدیریتی مستقر در نیروگاه با استانداردهای مرتبط، الزامات مشتری، مراجع ذی‌صلاح قانونی و مستندات تدوینی شرکت به انجام رسید.

جیریایی در ادامه افزود: انجام این ممیزی با هدف تمدید و صدور گواهی‌نامه‌های مربوط به سیستم‌های مدیریت یکپارچه «IMS» شرکت، مبتنی بر استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2015، سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO14001-2015، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO45001:2018 از سوی ممیزان شخص ثالث انجام شد.

گفتنی است، پس از دو روز انجام ممیزی فشرده، نخستین مرحله این دوره ممیزی پایان یافت که پس از بررسی نتایج، توصیه‌هایی برای بهبود از سوی ممیزان اعلام و مجوز تمدید و صدور گواهی‌نامه‌ها با آخرین ویرایش صادر خواهد شد.

شناسه خبر 35748