شناسه خبر:36039
1399/11/11 09:40:15

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار شیرین‌سو از آغاز فاز نخست عملیات احداث کنارگذر خلیج فارس شهر شیرین‌سو خبر داد.

سید مصطفی موسوی با بیان این مطلب افزود: بر اساس طرح جامع شهر شیرین‌سو و با توجه به اقدامات کارشناسی فاز نخست کنارگذر غربی شیرین‌سو آغاز شد.

وی با اشاره به تاثیر کنارگذر بر اقتصاد و درآمد شهروندان بیان کرد: با احداث و تکمیل این کنارگذر علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اراضی پیرامون آن می‌توان با احداث کسب و کارهای خرد ضمن ایجاد اشتغال موجب رونق اقتصادی خانوارها نیز گردید.

شهردار شیرین‌سو ضمن تاکید بر ضرورت توسعه شهر و اجرای طرح جامع و تفصیلی شیرین‌سو افزود: وجود راه‌ها و کنارگذرها به‌ عنوان شریان‌های اصلی هر شهر از ضروریات توسعه شهری و اقدامات اساسی است که در طرح بالادستی این شریان‌ها پیش‌بینی شده و بر اساس آن پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: اجرای کامل این کنارگذر موجب دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهری، کاهش تردد ماشین‌آلات سنگین در داخل شهر و جلوگیری از حاشیه‌نشینی می‌شود.

سید مصطفی موسوی در ادامه ضمن تشریح مراحل تکمیل کنارگذر خلیج فارس بیان‌ کرد: فاز نخست این کنارگذر که شامل تسطیح، زیرسازی و جدولگذاری بخشی از مسیر است در حال انجام است و در صورت تامین منابع مالی، مساعد بودن شرایط جوی روند تکمیل آن ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر نقش شهروندان در پیشبرد پروژه‌های عمرانی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و کاهش چشمگیر درآمدها و نیز کمبود منابع مالی شهرداری امیدواریم که صاحبان و مالکین اراضی در مسیر با مساعدت خود ما را در تکمیل کنار گذر خلیج فارس و اجرای کامل طرح یاری نمایند.

شناسه خبر 36039