شناسه خبر:36497
1399/11/20 10:14:37
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

بزرگداشت فاضل عارف حضرت آیت‌الله سیدرضا فاضلیان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراسم بزرگداشت فاضل عارف حضرت آیت‌الله سیدرضا فاضلیان در همدان برگزار می‌شود.
به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: ایشان از یاران راستین امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بوده و در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در بسیج مردم و ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه داشتند.
وی با بیان اینکه آیت‌الله فاضلیان سال 1361 با حکم امام خمینی (ره) به‌عنوان امام‌جمعه ملایر منصوب‌ شد، افزود: ایشان پس از 34 سال عهده‌داری این مسئولیت، شهریورماه سال 1395 از این سمت کناره‌گیری کرده و آبان‌ماه امسال بعد از گذراندن یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت این عالم ربانی روز چهارشنبه 30 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی فرد، امام‌جمعه محترم موقت تهران و با حضور علما و روحانیون و شخصیت‌های برجسته کشوری در سالن مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا برگزار می‌شود.

شناسه خبر 36497