شناسه خبر:36573
1399/11/21 10:21:12

سپهرغرب، گروه خبر: مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج در قالب 7 طبقه در مساحت 3 هزار و 396 مترمربع احداث شده است و امروز به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.
مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری سنندج است، که در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده و امروز به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.
بهمن مرادنیا عنوان کرد: اجرای طرح‌های مختلف خدماتی، عمرانی و رفاهی انجام شده در این سه سال موجب شده که شهروندان از این دو نهاد مردمی رضایت کافی را داشته باشند.استاندار کردستان در جریان بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد:‌ فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره و در سایه همکاری، وفاق و همدلی مثال زدنی و قابل تقدیر است.
وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از فرصتی که باقیمانده در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان، توسعه زیرساخت‌ها، پیشرفت و آبادانی و ارتقاء سیما و منظر شهری سطح شهر نهایت تلاش را داشته باشند.
ایجاد درآمد پایدار اولویت شهرداری سنندج است
شهردارسنندج اظهار داشت: مجتمع تجاری خدماتی مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی این شهرداری است که در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و همچنین افزایش مشارکت با بخش خصوصی در سال 93 به صورت سهم الشرکه احداث آن اجرایی شد.
حشمت الله صیدی گفت: توسعه زیرساخت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار با هدف احداث و توسعه اماکن خدماتی، تجاری و رفاهی، کمک به ایجاد اشتغال و فرصت‌های جدید و... از اهم اهداف اجرای این پروژه است.
وی گفت: مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع دارای مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: این 7 طبقه شامل زیرزمین (انبار تجاری و اتاق ژنراتور)، همکف (تجاری، بالکن تجاری و لابی)، اول تا پنجم (خدماتی و دو دستگاه آسانسور و اتاق پکیج)، ششم (کافی شاپ و تراس اختصاصی روباز و فضای مشاع ) است.
صیدی افزود: تعداد واحدهای زیرزمین با مساحت 490 مترمربع شامل 2 واحد به اضافه بالکن تجاری و سرویس بهداشتی و آبدارخانه است.
وی تصریح کرد: تعداد واحدهای تجاری در طبقه اول نیز با مساحت 455 مترمربع؛ 4 واحد به انضمام سرویس بهداشتی و آبدارخانه و یک واحد در نیم طبقه است.
شهردار سنندج عنوان کرد: واحدهای خدماتی در طبقات دوم تا پنجم شامل هر طبقه 460,38 مترمربع دارای 32 واحد به اضافه آبدارخانه، سرویس بهداشتی و تجهیزات سرمایشی، دو دستگاه آسانسور، اتاق نصب پکیج و راه پله اشتراکی طبقات است.
وی همچنین به واحد تجاری طبقه ششم به مساحت 126,44 مترمربع دارای یک واحد کافی شاپ و علاوه برآن فضای روباز اختصاصی و سرویس بهداشتی و فضای روباز مشاع اشاره کرد.
شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود: با برنامه‌ریزی و فراهم نمودن شرایط لازم بتوانیم زمینه جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرحهای خدماتی، عمرانی و رفاهی در سطح شهر را فراهم نماییم.

شناسه خبر 36573