شناسه خبر:36581
1399/11/21 10:37:46
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در سنقرو‍‌کلیایی راه‌اندازی می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی با سرمایه‌گذاری 850 میلیارد ریال و اشتغال 140 نفر در شهرستان سنقروکلیایی راه‌اندازی می‌شود.
به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، براساس مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باید سه پروژه صنعتی در استان توسط ایمیدرو ( سازمان نوسازی صنایع ایران) احداث شود که تاکنون دو پروژه بیواتانول با رشد فیزیکی 75 درصد و بیوایمپلنت که فاز زرد آن کامل شده، بنابراین ما یک پروژه را از این سازمان توسعه‌ای طلب داریم.
محسن دارابی در این خصوص، اظهار کرد: پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی سومین پروژه‌ای‌ است که مطالعات آن توسط ایدرو به پایان رسیده و جانمایی آن نیز صورت گرفته و به‌زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 850 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی‌140 نفر که پروژه‌ای دانش‌بنیان است به‌زودی در شهرستان سنقرو‌کلیایی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تأکید کرد: انجام مصوبات سفر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) برای ما بسیار حائز اهمیت است و از سازمان نوسازی صنایع ایران(ایدرو) تقاضامندیم در تکمیل و راه‌اندازی و ساخت این پروژه‌ها تسریع کنند

شناسه خبر 36581