شناسه خبر:36810
1399/11/28 11:12:19

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان از توزیع و کاشت نهال رایگان به‎‌مناسبت هفته درختکاری خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان، حسین خانجانی گفت: توسعه فضای سبز به‌عنوان یکی از ضرورت‌های امروز و فردای کلان‌شهر همدان درصورتی که با مشارکت شهروندان همراه باشد، نتیجه‌بخش خواهد شد؛ در همین راستا و به‌مناسبت هفته درختکاری این سازمان اقدام به توزیع نهال بین شهروندان محترم می‌کند.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های تدوین‌شده، افزود: برنامه‌های تدوین‌شده هفته درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» با توجه به محدودیت‌های کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفندماه برای ارتقای فرهنگ منابع طبیعی در کشور برگزار می‌شود که توزیع و کاشت نهال رایگان برای شهروندان از مهم‌ترین اقدامات این سازمان است.

وی افزود: به همین منظور شهروندان محترم می‌توانند با ثبت‌نام در سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان به آدرس simasabz.hamedan.ir از تاریخ 27 بهمن‌ماه لغایت دو اسفندماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام نهال اقدام کنند. در راستای تکریم ارباب رجوع و با توجه به شرایط کنونی جامعه، به‌منظور جلوگیری از هرگونه تجمع، کاشت نهال توسط شهرداری و براساس اطلاعات ثبت‌شده متقاضیان از تاریخ 15 اسفندماه لغایت 15 فروردین‌ماه صورت می‌پذیرد.

خانجانی ابراز کرد: ضمناً از شهروندان محترم تقاضا می‌شود از مراجعه حضوری به سازمان اکیداً خودداری کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان افزود: باغ‌داران محترم با ارائه سند مالکیت در محدوده شهر همدان و کارت شناسایی معتبر می‌توانند حداکثر 20 اصله نهال درخواست کنند.

شناسه خبر 36810