شناسه خبر:37082
1399/12/4 10:16:12

سپهرغرب، گروه خبر: امام‌جمعه لالجین از شهرک صنعتی درحال ساخت لالجین دو بازدید کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، حجت‌الاسلام حسین محققی به همراه محمدرضا بادامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از شهرک صنعتی درحال ساخت لالجین دو بازدید کرد.

حجت‌الاسلام محققی در این بازدید با تقدیر از عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در توسعه صنعتی شهرستان لالجین، گفت: شهرستان لالجین به‌عنوان قطب سفال و سرامیک کشور نیازمند توسعه صنعتی بوده که این امر توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با ایجاد شهرک صنعتی لالجین دو میسر شده است.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان لالجین از ظرفیت بالایی برای اشتغال و پیشرفت به‌خصوص در حوزه صنعت برخوردار است که این امر تقاضا می‌کند مسئولین نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان نیز اظهار کرد: با توجه به مطالعات و نیازسنجی‌های انجام‌شده و تقاضا‌های فراوان برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لالجین و تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی لالجین یک، عملیات تملک و اجرای زیرساخت شهرک صنعتی لالجین دو با 57 هکتار وسعت هم‌زمان با توسعه شهرک‌های صنعتی فرسفج، قروه درگزین، بهاران دو، صالح‌آباد، فامنین و ملایر دو در دستور کار قرار گرفت.

محمدرضا بادامی افزود: شهرک صنعتی لالجین دو با فاصله حداقلی از شهرک صنعتی شماره یک، از فضای بسیار مطلوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و نظر به اینکه تقاضای بسیاری برای سرمایه‌گذاری در این شهرک داریم، پیش‌بینی می‌شود تجهیز و تکمیل شهرک به زیرساخت‌های مورد نیاز در کمترین زمان انجام شده و شاهد واگذاری و استقرار واحدهای تولیدی در این شهرک باشیم.

بادامی افزود: هم‌اکنون اجرای زیرسازی و رفوژ معابر هم‌زمان با اجرای شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات درحال انجام است که امیدواریم در 6 ماهه نخست سال آینده واگذاری قطعات را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان تأکید کرد: شهرک صنعتی لالجین یک از تمامی زیرساخت‌های لازم برخوردار است و این شهرک با صددرصد ظرفیت درحال فعالیت بوده که می‌توان به‌جرأت گفت با تکمیل ظرفیت این شهرک در شهرستان‌های لالجین و بهار و روستاهای هم‌جوار، مشکلی برای استقرار در شهرک صنعتی وجود نداشته و از سایر نقاط استان و برخی استان‌های دیگر هم برای کار و اشتغال به این شهرستان به‌ویژه شهرک صنعتی لالجین مراجعه می‌کنند.

شناسه خبر 37082