شناسه خبر:37215
1399/12/6 11:07:26

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر با الهام گرفتن از رسالت خبری اصحاب رسانه و نماد خبرنگار همیشه در صحنه رونمایی شد.

محمدسجاد صفرپور ظهر روز گذشته گفت: تندیس ششمین جشنواره استانی ابوذر با الهام گرفتن از رسالت خبری اصحاب رسانه و نماد خبرنگار همیشه در صحنه رونمایی شد و پس از مساعد شدن اوضاع کرونا در استان و با همت و همکاری ارگان‌های مشارکت‌کننده در این جشنواره، اختتامیه باشکوهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ششمین جشنواره ابوذر استان ایلام که بیش از 650 اثر متنی و چند رسانه‌ای از رسانه‌های استان ایلام در قالب‌های تیتر، خبر، گزارش، مقاله، یادداشت، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، تیزر، مستند، فیلم کوتاه و عکس دریافت کردیم، 50 اثر برگزیده از بین آثار منتخب شد.

جانشین رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت: آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری ارسال شده که امیدواریم اصحاب رسانه ایلام و آثار ارسال‌شده به مرکز در مرحله کشوری نیز صاحب مقام و کسب رتبه شوند.

وی ادامه داد: در داوری آثار استانی با تشکیل تیم هفت‌نفره داوری و استفاده از ظرفیت بومی و علمی استان درخصوص داوری و قضاوت آثار دریافتی پس از بررسی اولیه آثار با نمره بالا به‌صورت ویژه و مجدد جهت عدالت در داوری مورد بررسی قرار گرفتند که از بین 650 آثار رسیده به دبیرخانه ششمین جشنواره استانی ابوذر 50 اثر با امتیاز بالا به‌عنوان برگزیدگان استانی منتخب و جهت شرکت در جشنواره کشوری آثار برگزیده به سازمان بسیج رسانه کشور ارسال شدند.

 

شناسه خبر 37215