شناسه خبر:37541
1399/12/14 10:17:49
مدیرکل پدافند غیر عامل استان ایلام خبر داد:

سرمایه‌گذاری 6.8 میلیارد دلاری در حوزه نفت و گاز استان ایلام

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل پدافند غیر عامل استان ایلام با اشاره به سرمایه‌گذاری 6.8 میلیارد دلاری در حوزه نفت و گاز ایلام، گفت: این میزان سرمایه‌گذاری، توجه به ملاحظات پدافند غیر عامل را دوچندان کرده است.

آیت قیصربیگی عصر دوشنبه در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تأکید و اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ایلام سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده است.

وی در ادامه گفت: در طول دولت تدبیر و امید در استان ایلام 6.8 میلیارد دلار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی سرمایه‌گذاری شده که این مهم ضرورت توجه به ملاحظات پدافند غیر عامل در این حوزه را دوچندان کرده است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان ایلام از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی خبر داد و گفت: ازآنجاکه حوادث و رخدادهای شیمیایی نیازمند ورود سریع و به‌موقع است، تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر یک موضوع ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه بر مسئولیت‌پذیری مدیران در حوزه پدافند غیر عامل تأکید و اضافه کرد: قطعاً درصورت بی‌توجهی به ملاحظات پدافند غیر عامل در حوزه کاری مدیران، بی‌تعارف و بدون ملاحظه با آنان برخورد خواهد شد.

قیصربیگی در ادامه از بازدیدهای دوره‌ای حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: این بازدیدها در راستای پایش و بررسی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد و لازم است همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن تشکر از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هایی که نسبت به ملاحظات پدافند غیر عامل توجه و اهتمام لازم را داشته‌اند، افزود: بنا داریم به موازات ادارات استان، نقش و جایگاه پدافند غیر عامل را در بین مردم و جامعه تبیین کنیم که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی جامعه هدف دستگاه‌های مرتبط هستیم.

شناسه خبر 37541