شناسه خبر:38155
1399/12/26 14:57:04

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه آمریکا و وعده مذاکره آن قابل اعتماد نیست گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود صریح و مصمم فرمودند که شرط احیای برجام این است که باید تحریم‌ها لغو شود.

حجت الاسلام حسین علیی ظهر امروز در دومین همایش ایثارگران روحانی استان همدان اظهار کرد: در دورانی قرار داریم که شدیدترین تقابل بین جبهه حق و باطل است؛ امروز که ۴۲ سال از انقلاب می‌گذرد حوادث و وقایع گوناگونی در آن اتفاق افتاده اما با این وجود به مرحله رشد و بالندگی رسیده است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم امروزه انقلاب اسلامی از ۴۲ سال قبلی که گذرانده‌ایم قوی‌تر است هرچند عده‌ای می‌خواهند این قوی بودن، قدرت و عظمت را خدشه‌دار کنند گفت: این افراد به لطف خدا راه به جایی نمی‌برند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری "این انقلاب با سرعت تمام در حال پیشرفت است" ادامه داد: سیاست استکباری آمریکا ایجاد زمینه مذاکره مجدد است، آن هم با خلف وعده‌‌ای که داشتند!.

وی با بیان اینکه برخی نیز در داخل حاضرند شروط آمریکا را برای مذاکره بپذیرند چون نگاه لیبرالی دارند ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود صریح و مصمم فرمودند که شرط احیای برجام این است که باید تحریم‌ها لغو شود، مجلس نیز قانونی را مصوب کرد و آژانس مجبور به عقب‌نشینی شد.

علیی با بیان اینکه هرجا قدرت نشان دادیم دشمن عقب‌نشینی کرده و هرجا چراغ سبز فرستادیم دشمن پیشروی کرد گفت: اولین سیاست دولت جدید آمریکا نیز مذاکره است، آنها با اهدافی که علاوه بر برجام داشتند، ۹۵ درصد هسته‌ای ما را هدف قرار دادند و اکنون نیز قدرت منطقه‌ای و موشکی ما را هدف قرار داده‌اند که البته موفق نخواهند شد.

وی دومین هدف آمریکا را روی کار آمدن دولتی غربگرا دانست و ادامه داد: در داخل کشور نگاه‌های افراد شبه لیبرال و غربگرا نیز این است که در داخل با ایجاد دوقطبی‌ها ضرورت‌سازی برای مذاکره کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم توجه به برنامه دشمن در ایجاد تحریف اظهار کرد: مقام معظم رهبری که می‌فرمایند" اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم شکست می‌خورد" که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب در اداره کشور خود مانده‌اند حال می‌خواهند برای کشورهای دیگر کاری کنند! افزود: در طول تاریخ دشمن کاری جز ایجاد مشکل در کشور نکرده است، به عنوان مثال انگلیسی‌ها با ایجاد قحطی ۹ میلیون نفر از ۲۵ میلیون نفر جمعیت کشور را از بین بردند.

علیی توجه به خودکفایی و تکیه به توانمندی داخل را عامل پیشرفت کشور دانست و با بیان اینکه این مهم با ایجاد دولت جهادی و انقلابی محقق می‌شود خواستار توجه به این مهم شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38155