شناسه خبر:38292
1400/1/3 10:34:10

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت ۳ مورد فوت بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه این سه مورد فوت مربوط به  شهرستان‌های اسلام آبادغرب، صحنه و روانسر بوده است افزود:با این تعداد فوت شمار جانباختگان کرونا در استان به ۱۵۰۴ نفر رسید.

مهدی محمدی گفت:درشبانه روز گذشته ۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۹ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی گفت:هم اکنون ۱۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

در همین خصوص، دکتر مرادی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار مشکوک به کرونا یعنی حدود هر ۲۰ دقیقه یک بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند گفت:این افزایش، تعداد بیماران مرتبط را به ۱۷۷ نفر رساند که نشانگر افزایش ۳۴ نفری نسبت به روز قبل از آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:آمار‌ها و تست‌های انجام شده از بیماران سرپایی نشان می‌دهد که تعداد افراد مبتلا در میان افراد تست شده، سه برابر شده است.

وی افزود: هر چه تعداد بیماران سرپایی مثبت بیشتر شود، مدتی بعد خود را در افزایش آمار بستری ها در بیمارستان‌ها نشان می‌دهد.

دکتر مرادی با اشاره به اینکه این آمار نگران کننده است و می‌تواند نشانگر شروع احتمالی یک پیک جدید باشد از مردم خواست در این ایام، توجه به سلامت خود را در اولویت قرار دهند و دید و بازدید‌های خود را مدیریت کنند


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38292