شناسه خبر:38503
1400/1/11 11:03:14

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۷۵۴ هزار و ۱۰۳ تردد وسایل نقلیه طی ایام نوروز(۲۵ اسفند تا دهم فروردین) در جاده های استان ثبت شده که ۴۷ درصد بیشتر از مدت مشابه نوروز سال گذشته است.

نورالله دلخواه اظهار داشت: پرترددترین محور مواصلاتی در این مدت، محور ایلام - صالح آباد و ایلام - سرابله بوده است.

وی افزود: در طرح نوروزی گشت‌های این اداره کل به صورت شبانه روزی از شرکت‌ها و روند ارائه خدمات به مسافرین بازدید خواهند کرد و هموطنان عزیز در صورت داشتن هرگونه شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ تماس و شکایات خود را مطرح کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: از هموطنان درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

دلخواه از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در ایام نوروز خبر داد و گفت: تمام اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به این شرکت ها ابلاغ شده و بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز نظارت خاص می‌شود.

وی با اشاره به آغاز بارندگی ها از امروز گفت: با توجه به بارش باران در سطح استان و لغزنده بودن معابر لازم است، رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی و ۲ موضوع اصلی یکی رعایت سرعت مطمئنه و دیگری رعایت فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار دهند.

 سفرهای نوروزی از اواخر ۲ هفته گذشته آغاز شده و امسال رشد بسیار زیادی نسبت به سال گذشته در کل کشور داشته است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 38503