شناسه خبر:38563
1400/1/13 12:00:11

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مسیرهای مراکز گردشگری نهاوند در «روز طبیعت» مسدود شدند.

مراد ناصری اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان نهاوند، مسیرهای مراکز گردشگری مانند سراب‌ها و پارک‌ها که باعث تجمع افراد می‌شود در «روز طبیعت» مسدود شدند.

وی با بیان اینکه برای نظارت و کنترل بر رفت و آمد مسافران به مراکز گردشگری گشت‌های نامحسوس در جاده‌ها مستقر شده که خودروهای متخلف را جریمه می‌کنند. افزود: با توجه به تجمع‌ و دورهمی مردم در بام نهاوند، راه‌های دسترسی به این مکان تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط مسدود شده است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در  نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ کرونا از وضعیت خوبی برخوردار نیست و طی ایام تعطیلات به دلیل برگزاری مراسم عروسی و عزا و همچنین دورهمی‌های خانوادگی انتقال ویروس با جهش روبرو بوده و هم اکنون تعداد زیادی از مبتلایان در بیمارستان‌های شهرستان بستری هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه تداوم وضعیت قرمز در شهرستان باعث می‌شود برای مردم محدودیت‌هایی ایجاد شود از آنها درخواست می‌کنیم که ضمن پرهیز از حضور در تجمع و دورهمی‌ها به ویژه مراسم عروسی، حتما پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را رعایت کنند تا در آینده شاهد کنترل این بیماری باشیم در غیر این صورت باید منتظر وضعیت بدتر از این نیز بود.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38563