شناسه خبر:38582
1400/1/13 13:42:42

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: جوان ۱۹ ساله‌ای که امروز در ارتفاعات دینار کوه منطقه روستای ماهوته آبدانان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط امدادگران نجات یافت.

علی‌اصغر علی‌اکبری شامگاه امروز گفت: جوان ۱۹ ساله‌ای که امروز در ارتفاعات دینار کوه منطقه روستای ماهوته آبدانان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود، توسط نجاتگران هلال احمر با بالگرد امدادی این جمعیت به مرکز استان منتقل و تحویل همکاران فوریت‌های پزشکی داده شد. 

 وی افزود: امروز در پی تماس تلفنی با(شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات دینار کوه بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شهید امیدی مرکز استان و مورموری به اتفاق تکنسین اورژانس به همراه بالگرد امدادی این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و دسترسی به مصدوم اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند. 

وی افزود: مصدوم این حادثه که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود توسط بالگرد هلال احمر به فرودگاه ایلام انتقال و تحویل همکاران فوریت‌های پزشکی داده شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38582