شناسه خبر:38863
1400/1/18 23:12:24

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اصلاح آمار و داشتن اطلاعات دقیق در پیشبرد امور بسیار مؤثر و یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه تحقق شعار سال است.

بهزاد منصوری روز چهارشنبه بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال به‌نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری، برنامه‌هایی برای تحقق آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: براساس شعار امسال، بحث تولید به‌عنوان یک جریان مستمر و وظیفه ذاتی سازمان به‌شمار می‌رود که آن را دنبال می‌کنیم، اما در ارتباط با پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، باید نخست شناخت دقیقی از وضعیت داشته باشیم تا بتوانیم کار کارشناسی انجام دهیم.

این مقام مسئول با بیان آنکه به همین منظور اصلاح آمار و اطلاعات در حوزه صمت لرستان آغاز شده است، گفت: در این راستا تمامی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌ها و راهکارهای رفع موانع احصا می‌شود.

منصوری با بیان اینکه مسائل حوزه تنظیم بازار، معیشت مردم و کرونا به یک مشکل تبدیل شده است، تصریح کرد: امید می‌رود بتوانیم تحریم‌های اقتصادی را به بهترین شکل ممکن سپری کنیم تا با یک شرایط ایده‌آل برای اجرای برنامه‌ها اقدام شود.

وی ادامه داد: حوزه صنعت، معدن و تجارت لرستان به‌دلیل ارتباط با معیشت مردم، تولید و واحدهای صنعتی و معدنی فعالیت‌های زیادی دارد و گستردگی کار آن بالا است که امیدواریم به بهترین شکل ممکن در خدمت مردم و توسعه استان باشیم.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با هم‌فکری خوب رسانه‌ها بتوان در راستای رونق تولید و توسعه همه‌جانبه استان تلاش و مسیر رشد جامع را فراهم کرد.

منصوری ادامه داد: رسالت صمت، اشتغال جوانان، دلگرم کردن صنعت‌گران و معدن‌کاران و رفاه حال شهروندان است، اما در مدت‌زمان کوتاه و یک‌شبه نمی‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد.

 

شناسه خبر 38863