شناسه خبر:38931
1400/1/21 00:04:39

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار قصر شیرین از آغاز عملیات ساخت پروژه 48 واحدی مسکن محرومان در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدها در زمینی به مساحت هشت هزار و 184 متر مربع و در قالب 12 بلوک ساخته می‌شود.

«مرادعلی تاتار» روز پنجشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست پروژه مسکن محرومان در محله قصر جدید قصر شیرین افزود: اعتبار اجرایی مرحله نخست ساخت این طرح پنج میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات منابع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی مدت اجرای این طرح در مرحله نخست را 6 ماه اعلام کرد و گفت: این پروژه از پروژه‌های راکد قصر شیرین بوده که با همکاری استانداری کرمانشاه و فرمانداری قصر شیرین فعال شده است.

تاتار اضافه کرد: پروژه 96 واحدی قصر جدید نیز با توجه به اینکه سال‌ها راکد بوده، با ارائه راهکارهای لازم به 48 واحد برای مسکن محرومان تبدیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ساخت 20 واحد مسکن محرومان، افزود: پروژه در مرحله سفت‌کاری بوده و متقاضیان این واحدها نیز مشخص شده است.

فرماندار قصر شیرین گفت: در طرح اقدام ملی مسکن نیز از متقاضیان مربوطه ثبت‌نام لازم به‌عمل آمده و بنیاد مسکن درحال پالایش شرایط ثبت‌نام‌شوندگان است.

شناسه خبر 38931