شناسه خبر:39055
1400/1/22 22:30:06

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح «ضیافت الهی» هم‌زمان با آغاز ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص همدان خبر داد و گفت: در این طرح به نیازمندان کمک مؤمنانه ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضا حاجی‌‌زین‌العابدینی از برگزاری طرح «ضیافت الهی» هم‌زمان با آغاز ماه رمضان در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار کرد: بقاع شاخص چون امام‌زاده عبدالله (ع)، شاهزاده حسین (ع) و امام‌زاده یحیی (ع) همدان و امام‌زاده عبدالله (ع) شهر ملایر مجری اصلی این طرح در استان هستند.

وی با بیان اینکه طرح «ضیافت الهی» هرسال با فرا رسیدن ماه رمضان به‌طور هم‌زمان و هماهنگ در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف برگزار می‌شود، گفت: این یکی از طرح‌های مستمر سازمان با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم و مناسبت‌های ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در طرح «ضیافت الهی» کمک به نیازمندان، مستمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا مورد توجه است، افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان از ابتدای بیماری کرونا کمک‌های زیادی را از محل نیات واقفین خیراندیش در کمک به نیازمندان داشته و همچنان این مساعدت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا طرح «ضیافت الهی» متفاوت از سال‌های قبل شده است، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه رمضان، تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن کریم در جامعه، تبلیغ جذب مشارکت‌های مردمی و اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش ازجمله مهم‌ترین اهداف طرح «ضیافت الهی» محسوب می‌شود.

 

شناسه خبر 39055