شناسه خبر:39063
1400/1/22 22:51:22

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: ظرفیت تخت‌های تنها بیمارستان این شهرستان به‌دلیل افزایش مبتلایان بدحال کرونا تکمیل شده است و امکان بستری بیمار جدید وجود ندارد.یوسف جهانی روز یکشنبه اظهار کرد: موارد ابتلا به کوید 19 همچنان در شهرستان نگران‌کننده و مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به مراکز درمانی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: شرایط شیوع کرونا در دلفان قرمز و با پُر شدن 48 تخت بیمارستان ابن سینای نورآباد، ظرفیت این مرکز تکمیل شده است که چنانچه مردم هشدارها را جدی نگیرند، وضعیت بدتر خواهد شد.

جهانی گفت: با شروع سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی، وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی و سپس به قرمز تغییر یافت و درحال حاضر شرایط مساعدی نداریم.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر بار مراجعات بیماران زیاد شده است، ادامه داد: شرایط کنونی حاصل بی‌توجهی تعدادی از مردم، برگزاری دورهمی خانوادگی، عروسی ‌و ورود مسافران به شهرستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان، اضافه کرد: از مردم درخواست می‌شود به‌منظور کنترل خیز جدید کرونا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم عزا و عروسی‌ خودداری کنند، در غیر این صورت باید منتظر عواقب وخیم آن باشیم.

شناسه خبر 39063