شناسه خبر:39486
1400/1/31 09:55:04

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به استقرار تیم‌های نظارتی و بهداشتی در پنج مرز رسمی استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، گفت: تیم‌های نظارتی و بهداشتی به‌منظور حفظ سلامت رانندگان تجاری اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

فریبرز کرمی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه درخصوص اقدامات پیشگیرانه راهداری در برابر شیوع کرونا اظهار کرد: در استان پنج مرز رسمی پرویزخان، خسروی، شیخ‌صله، سومار و شوشمی را داریم که مرز را ازنظر زیرساختی و مقابله با شیوع بیماری کرونا مدیریت می‌کنیم.

وی گفت: در تمام این پنج مرز حمل‌ونقل بار داریم که بیشترین میزان حمل‌ونقل در مرز پرویزخان است، مرزهای رسمی استان به سیستم‌های ضد عفونی مجهز هستند و تمام ماشین‌آلات حمل بار، رانندگان و افراد داخل محوطه که به کشور وارد و یا از آن خارج می‌شوند، ضد عفونی و پیش از اجازه ورود به داخل کشور ازنظر ابتلا به بیماری کرونا مورد معاینه قرار می‌گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به کنترل تمامی ورود و خروج‌ها به کشور با استقرار تیم‌های نظارتی و بهداشتی، تصریح کرد: به‌منظور حفظ سلامت رانندگان تجاری که در مرزهای استان فعالیت دارند، تیم‌های نظارتی و بهداشتی اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا این افراد بتوانند با خیالی آسوده تجارت خود را انجام بدهند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت پارکینگ‌هایی که در کرانه‌های مرزی هستند نیز تحت کنترل ماست و درحال پیگیری هستیم تا بتوانیم خدمات را در بخش خصوصی به رانندگانی که از راه دور آمده‌اند، ارائه دهیم.

کرمی بیان کرد: ورود تجار و رانندگان، تحت نظارت صددرصدی است و تنها نگرانی ما کارگرها، تجار، رانندگان داخلی و همچنین افرادی که داخل مرز هستند و از قصر شیرین می‌آیند، بوده که این مسئله در بازارچه گمرک و پارکینگ خصوصی درحال پیگیری است.

شناسه خبر 39486