شناسه خبر:39947
1400/2/9 09:48:43

سپهرغرب، گروه خبر: یک باب ساختمان واقع در چهارراه انقلاب برای استقرار و سامان‌دهی کارگران ساختمانی در سنندج اختصاص یافت.

هرروز شاهد حضورشان در چهارراه انقلاب و سیروس هستیم، کارگران ساختمان و روزمزدی که گونی به دست انتظار صاحب کار را می‌کشند.

توزیع کار از گذشته تاکنون انضباط خاصی نداشته، موضوعی که همواره موجب نارضایتی کارگران و کارفرماها بوده است.

ایجاد ایست کار و اجرای جایگاه‌های دائمی توسط شهرداری و یا بخش‌های مربوطه همواره از دغدغه‌ها و مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی در این استان بوده و بلاخره با گذشت چندین سال، این مهم در هفته کارگر امسال تحقق پیدا کرد و صبح روز گذشته و با حضور جمعی از مسئولین و به‌مناسبت هفته کار و کارگر، ساختمان استقرار کارگران و استادکاران سنندج افتتاح شد.

در راستای حفظ شأن و کرامت کارگران و استادکاران ساختمان و به‌مناسبت هفته کار و کارگر یک باب ساختمان متعلق به این شهرداری واقع در چهارراه انقلاب برای استقرار این قشر زحمتکش اختصاص یافت.

شهردار سنندج در حاشیه افتتاح این ساختمان اظهار کرد: کارگران از اقشار پُرتلاش و زحمتکش جامعه هستند که همواره باید قدردان زحمات آنان باشیم.

حشمت‌اله صیدی گفت: حفظ جایگاه و منزلت کارگران ساختمانی همواره دغدغه اصلی مسئولان و مجموعه مدیریت شهری بوده است.

شهردار سنندج افزود: تجمع کارگران ساختمانی در چهارراه انقلاب همواره مورد نقد همشهریان بود و یکی از مطالبه آنان اختصاص مکان مناسب جهت استقرار این قشر زحمتکش بود.

صیدی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورا در این دوره اختصاص یک ساختمان برای استقرار کارگران ساختمانی بود که خوشبختانه با مصوبه شورای شهر یکی از ساختمان‌های متعلق به این شهرداری واقع در چهارراه انقلاب جهت استقرار کارگران عزیز تعیین شد.

وی اعلام کرد: متراژ این ساختمان 265 متر است که به انجمن صنفی کارگران ساختمانی تحویل داده شد.

شهردار سنندج از تمامی کارگران و استادکاران بخش ساختمانی هم درخواست کرد: ضمن همکاری و تعامل لازم با انجمن صنفی در این مکان استقرار پیدا کنند.

شناسه خبر 39947