شناسه خبر:39988
1400/2/11 09:22:51

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان از راه‌اندازی نرم‌افزار جامع شهرسازی همدان طی دو ماه آینده خبر داد.

عباس صوفی در نشستی به‌مناسبت سالروز تشکیل شوراهای شهر و روستا به‌صورت ویدئوکنفرانس، اظهار کرد:‌ حضور اعضای شورای شهر در دوره‌های مختلف و تصمیماتی که برای توسعه شهر گرفته‌اند، مؤثر بوده و قدردان هستیم.

وی بیان کرد: در این چهار سال با وجود مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اما با کمک اعضای شورا توانستیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار همدان با اشاره به اینکه رشد چهار برابری بودجه از ابتدای مدیریت شورای پنجم تا امروز نشان‌دهنده عزم راسخ شورا و مدیریت شهری برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است، گفت: این رشد چهار برابری در مدت چهار سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده و نشان‌دهنده نگاه مدیریت شهری و اعضای شورا به ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها معبرگشایی، توسعه فضای سبز، شروع عملیات ساخت پارک 250 هکتاری و پارک 100 هکتاری، تملک پارک آمادای، توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته، توسعه فضاهای ورزشی، آسفالت‌ریزی، پیاده‌سازی، توسعه حمل‌ونقل عمومی، انتقال آب‌های سطحی، پوشش رودخانه‌ها و خدمات‌ دیگر به شهروندان قطعاً رضایتمندی را ایجاد کرده است و باید خدمات بیشتری هم ارائه داد.

صوفی با اشاره به آنکه این اقدامات صورت‌گرفته قطعاً با تصمیمات شورا اثرگذار بوده است، گفت: از اقدامات اعضای شورای شهر دوره‌های قبل و این دوره قدردانی می‌کنم، در پیشبرد امور هرچند اختلاف نظرهایی با اعضای شورا داشتیم، اما این طبیعت کارهای اجرایی است.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات خوب صورت‌گرفته در شهر همدان توجه به موضوعات اداری و کارکنان شهرداری‌ها حائز اهمیت است، افزود: آرشیو الکترونیکی پرونده‌های نوسازی و شهرسازی یکی از افتخارات این دوره شورا و شهرداری است که ما توانستیم تمام پرونده‌های شهرسازی و نوسازی را در آرشیو الکترونیک ضبط کنیم و امیدواریم طی دو ماه آینده نیز نرم‌افزار جامع شهرسازی راه‌اندازی شود.

این مقام مسئول با اشاره به آنکه جشنواره شهروندان برگزیده طی چهار سال گذشته برگزار شده و این نشان از توجه ویژه اعضای شورا و مدیریت شهری به شهروندان با اقدامات شاخص بوده است، ابراز کرد: خوشبختانه پایان سال گذشته با وجود بیماری کرونا این جشنواره به‌خوبی برگزار شد.

شناسه خبر 39988