شناسه خبر:39990
1400/2/11 09:25:45

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: پروژه احداث موزه هنرهای معاصر همدان با جدیت درحال اجرا است و این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی در بازدید از پروژه عمرانی موزه از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پروژه موزه هنرهای معاصر همدان از سال 98 با پیگیری‌های اداره کل و حمایت استاندار محترم و همچنین پیگیری‌ها و مساعدت‌های دکتر حاجی‌بابایی، نماینده مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی بعد از 6 سال وقفه شروع به‌کار کرد.

این مقام مسئول با بیان آنکه پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال 98 حدود 16 درصد بود، خاطرنشان کرد: درحال حاضر این پروژه 50 درصد پیشرفت دارد و پیش‌بینی می‌شود درصورت تأمین اعتبار بیشتر، بخش عمده پروژه به سرانجام برسد.

احسانی با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از موزه هنرهای معاصر یکی از نقاط درخشان در حوزه فرهنگ و هنر استان خواهد بود، تصریح کرد: برای اتمام و تکمیل این پروژه نیازمند حمایت بیش‌ازپیش مسئولان استان و کشور هستیم که امیدوارم همچون گذشته حامی حوزه فرهنگ و هنر استان باشند.

وی تأکید کرد: موزه هنرهای معاصر همدان بعد از تکمیل و تجهیز یکی از زیباترین و مجهزترین موزه‌های کشور خواهد بود که تقدیم مردم شریف و فرهنگ‌دوست استان می‌شود.

شناسه خبر 39990