شناسه خبر:40289
1400/2/18 09:33:25

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: طی بازدیدی که روز گذشته از برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه سه داشتیم، بلوار قدر طرحی شایسته و اثرگذار برای همدان خواهد بود و عملکرد این منطقه شهرداری بسیار قابل تقدیر است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بازگشایی این معبر باشیم.

سیدمسعود عسگریان با بیان اینکه روند عملیات ساخت بلوار قدر با سرعت پیش رفت و هم‌اکنون نیز درحال انجام است، افزود: اگر شرایط کرونایی مناسب شود، در آخر اردیبهشت‌ماه شاهد بهره‌برداری از بلوار قدر خواهیم بود که درمجموع این بلوار تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و سبب رضایتمندی بین ساکنین آن منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه بلوار قدر معبر ارتباطی بزرگراه حضرت امام (ره) به کوی خضر خواهد بود، گفت: این امر با تلاش مستمر مدیر شهرداری منطقه سه و همکارانش در اجرای مطلوب این طرح حاصل شد.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان ابراز کرد: طول این طرح یک کیلومتر است که در انتهای بلوار میدانی بزرگ با مساحت سه هزار و 500 متر و با قطر 66 متر طراحی و اجرا شده است.

محمدرضا فیضی‌منش با بیان اینکه همکاران ما در اداره املاک شهرداری منطقه سه زحمات زیادی را متحمل شدند، ادامه داد: در این طرح برای تملک با مالکین بسیاری جهت توافق مذاکرات مطلوبی صورت گرفته و در این مدت کوتاه پیشرفت 95 درصدی را به دنبال داشت و به‌دلیل قولی که به شهروندان عزیز داده بودیم، سعی کردیم که روند عملیات اجرایی آن را سرعت ببخشیم و نهایتاً در اواخر اردیبهشت‌ماه و با مناسب بودن شرایط کرونایی این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان افزود: سایر طرح‌ها‌ی این منطقه که شامل فرهنگ‌سرای کسب‌وکار، بوستان پردیسان، معبر 24 متری پردیسان، تعریف بلوار سردار همدانی، احداث معبر صنعتگر و احداث پارک و ده‌ها پروژه دیگر عمرانی است، کیفیت زندگی در سطح منطقه سه را افزایش خواهد کرد.

وی ابراز کرد: همچنین درنظر داریم در آینده‌ای نزدیک اقدامات اتصال بلوار قدر به میدان امام حسین (ع) (سیلو) و از سمت دیگر به بلوار شهدای سلامت و ادامه آن به میدان سردار همدانی (میدان فرودگاه) را انجام دهیم و این موضوع به‌عنوان یک معبر جهت پدافند غیر عامل و رفع معضلات ترافیکی، اثرات مثبت زیادی دارد.

شناسه خبر 40289