شناسه خبر:40532
1400/2/22 09:22:49

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تأکید کرد: وظیفه بسیج در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری است.

علی بقایی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای کرد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم آن است که این انتخابات، نخستین انتخابات در چهل‌ سال دوم انقلاب اسلامی برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد است.

فرمانده ناحیه همدان با توجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم، ابراز کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی روی عموم مردم، حضور آنان در پای صندوق‌های رأی را کم‌رنگ کنند، بنابراین باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم.

بقایی گفت: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده، این است که ما به سمت قله در حرکت هستیم و ضرورت دارد بتوانیم با انسجام بیشتر انشاالله کارآمدی نظام اسلامی را تثبیت کنیم.

وی بیان کرد: بحث بعدی، محور و جبهه مقاومت است که روزبه‌روز به پرچم‌داری ایران اسلامی درحال قدرت گرفتن بوده و دشمنان درصدد تخریب آن هستند؛ بنابراین تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

بقایی اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت مستقر، عمده توانش را در سیاست خارجی و برجام گذاشت و متأسفانه نتیجه چندانی نداشت، باید دولتی در راًس کار قرار بگیرد که بتواند این انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و نظامی کارآمد را رقم بزند.

بقایی گفت: وظیفه بسیج آن است که این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کند تا هم در انتخابات شوراها و در انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد حضور حداکثری باشیم و هم نخبگان و متخصصین و افراد پویا و با نشاط و انقلابی در رأس کار قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه بسیج تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی و حمایت از کاندیدای خاصی چه در بحث شوراها و چه در بحث ریاست‌جمهوری را نخواهد داشت.

شناسه خبر 40532