شناسه خبر:40835
1400/2/29 09:21:45
در دومین دوره انتخاب کتاب سال همدان؛

«جایزه قلم هگمتانه» فراخوان داد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان دومین دوره انتخاب بهترین کتاب سال همدان خبر داد و گفت: فراخوان این رویداد با عنوان «جایزه قلم هگمتانه» منتشر شده‌ است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: این اداره کل با مشارکت مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و به‌منظور تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب، دومین دوره انتخاب کتاب سال استان همدان را هم‌زمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند. همه مؤلفان، مترجمان و ناشران می‌توانند آثار خود را حضوری به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان همدان تحویل دهند و یا از طریق پست کتاب‌هایشان را ارسال کنند.

احسانی تجلیل و ارج نهادن به خادمان فرهنگ مکتوب استان، فراهم کردن زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارتقای سطح کمی و کیفی آثار منتشرشده را از اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد و گفت: تمام آثار چاپ اول که در سال 1399 چاپ و منتشر شده باشند، قابلیت حضور در این رویداد فرهنگی را دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: این رویداد شامل کتاب‌های کمک‌درسی و کپی‌برداری‌شده از کتاب‌های خارجی نیست و آثار مؤلفان و پدیدآورندگان غیر بومی فقط با موضوع همدان‌شناسی قابل پذیرش است.

به گفته وی علاقه‌مندان تا 31 مردادماه فرصت دارند دو نسخه از کتاب چاپ‌شده خود را به دبیرخانه ارسال کرده و برای تکمیل فرم تقاضا به آدرس https://hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

شناسه خبر 40835