شناسه خبر:40842
1400/2/29 09:34:14

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستانی «نیایش»، گفت: امیدواریم با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته، این پروژه ظرف دو سال افتتاح شود.

مهرداد ویسکرمی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد، اظهار کرد: تکمیل این پروژه سال‌ها بوده که دغدغه مردم است.

   اختصاص 200 میلیارد وام برای تکمیل پروژه

وی با بیان اینکه چالشی بین دانشگاه علوم پزشکی و قرارگاه خاتم در رابطه با اجرای این پروژه وجود داشت، عنوان کرد: این امر به‌دلیل اعتبارات بود، به‌طوری که تا فسخ قرارداد پروژه نیز پیش رفت.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته برای تکمیل این پروژه در وزارتخانه و قرارگاه خاتم، افزود: قرار بر این شد که 200 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه درنظر گرفته شود.

ویسکرمی تصریح کرد: بحث تملک و واگذاری ملک‌های دانشگاه فعلاً منتفی است، پرداخت وام برای این پروژه بیمارستانی به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم نوبخت امضای نهایی را در این رابطه صادر کند.

   وعده افتتاح تا 2 سال دیگر

وی با بیان آنکه قرارگاه خاتم نیز در این پروژه فعال شده است، عنوان کرد: شرط بر این شده که هم وزارت بهداشت در این پروژه پای کار بیاید و هم قرارگاه خاتم محکم پای کار باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم که این پروژه ظرف دو سال به بهره‌برداری برسد.

ویسکرمی تأکید کرد: تعداد تخت‌های این بیمارستان 550 مورد است و ظرفیت اشتغال خیلی خوبی هم می‌تواند برای مرکز استان داشته باشد.

شناسه خبر 40842