شناسه خبر:40947
1400/3/1 09:23:42

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر لزوم حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی تأکید کرد و گفت: وظیفه ما شرکت فعال و آگاهانه در انتخابات است و زن و مرد باید به میدان بیایند چون دشمن نمی‌خواهد مردم را پای صندوق‌های رای ببیند و برای این کار دست به هر ترفندی می‌زند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جوادی در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته همدان با بیان اینکه دشمن برای از میان بردن اسلام واقعی به ویژه شیعه و شیعه‌گری برنامه‌ریزی کرده تا اثری از آن نباشد اظهار کرد: دشمن از مسلمانان و به خصوص شیعیان سیلی‌های سختی خورده که این اتفاق به مدد توسل به اهل بیت(ع) بوده است بنابراین تلاش می‌کند این رسم را از میان بردارد هرچند همواره شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه جریان استکبار از هر طریقی به دنبال تغییر باور و عقاید دینی و اعتقادی مردم است تصریح کرد: آنها می‌خواهند کاری کنند مردم به روحانیت اعتماد نداشته باشند چراکه دشمن به درستی متوجه شده چطور آیت‌الله میرزای شیرازی با یک فتوا کمر استکبار را شکست و یا امام خمینی(ره) قیام بزرگ مردمی را علیه دستگاه ظلم و جور رقم زد.

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر لزوم صیانت از ارزش‌ها و آگاهسازی جوانان نسبت به برنامه‌های دشمن به ویژه در حوزه تخریب بزرگان دینی و شخصیت‌های اثرگذار در فضای مجازی گفت: باید ارزش‌ها را حفظ کنیم و آن را به فرزندان خود بسپاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها 11 روز با غزه جنگیدند و هزاران بمب بر سر مردم ریختند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت نیز آتش‌بس یک طرفه اعلام کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جوادی با اشاره به شکست اسرائیل از جریان مقاومت گفت: در موضوع آتش‌بس یکطرفه تاکنون برای مقاومت چنین موقعیتی فراهم نشده بود، مردم نیز فریاد حمایت از فلسطین سر دادند حتی مردم یمن اعلام کردند که یه فلسطین نیرو اعزام کنند تا کودکان این سرزمین کشته نشوند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر لزوم حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی تأکید کرد و افزود: وظیفه ما شرکت فعال و آگاهانه در انتخابات است و زن و مرد باید به میدان بیایند چون دشمن نمی‌خواهد مردم را پای صندوق‌های رای ببیند و برای این کار دست به هر ترفندی می‌زند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم یک ماه فرصت دارند برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و همینطور افراد کارآمد و انقلابی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تحقیق کنند تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کرد با روحیه جهادی، توانایی حل مشکلات را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ایران اسلامی گفت: مردم این انقلاب و کشور را متعلق به خود می‌دانند و هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد به اهداف خود دست یابد همانطور که در 43 سال گذشته نتوانسته است.

شناسه خبر 40947