شناسه خبر:40951
1400/3/1 09:28:48

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، از سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، انتقاد کرد و گفت: ان‌شاءالله به زودی در قدس به نماز جماعت می‌ایستیم.

روز پنجشنبه به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، مردم انقلابی استان کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در محل مسجد جامع شهر کرمانشاه تجمع کردند.

حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در این تجمع ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، از سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: امروز بواسطه غفلت جهان اسلام و روابطی که در سایه، با رژیم صهیونیستی توسط برخی کشورهای عربی همچون عربستان امارات و بحرین برقرار شده این جنایات رخ می‌دهد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه بیان کرد: این رژیم برای کودک‌کشی و مردم‌کشی تجهیز شده و تمام امکانات خود را بسیج کرده و ملت مظلوم فلسطین را در غزه در محاصره هوایی و زمینی قرار داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از زمین و آسمان بر علیه مردم مظلوم فلسطین از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

فاضلی با اشاره به تجمعات مسلمانان در سرتاسر دنیا علیه رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر محکومیت این جنایت‌ها، ندای همراهی با ملت فلسطین را سر می‌دهیم و جبهه مقاومت از مقاومت فلسطین حمایت می‌کند.

وی گفت: جبهه استکبار بداند با این برنامه مظلوم کشی، نه تنها خواسته‌ی آن برآورده نخواهد شد بلکه جهان اسلام فسطین را در بطن مسائل خود می‌بیند و بیشتر از گذشته به آن توجه می‌کند.

فاضلی با اشاره به اینکه انتفاضه‌های قبلی فلسطین با سنگ بود، بیان داشت: به برکت سردار سلیمانی مقاومت فلسطین به سلاح‌‌های جدید مجهز شده و صهاینه بدانند اکنون زمان بزن در رو نیست.

وی با بیان اینکه امت اسلامی باید با یکپارچگی و وحدت کلمه از فلسطین حمایت کند، گفت: صهیونیست‌ها بدانند فلسطین متعلق به جهان اسلام است و ان‌شاءالله به زودی در قدس به نماز جماعت می‌ایستیم.

در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی قرآئت شد که در آن از سکوت نهاد‌های بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها انتقاد شد و بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید شد.

شناسه خبر 40951