شناسه خبر:4142
1397/10/6 10:13:29

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اداره راه و شهرسازی اسلام‎آباد غرب گفت: راه دسترسی مسکن مهر شهید رضایی‌نژاد (شرف‌آباد) اسلام‎آباد غرب در مراحل پایانی آسفالت است و طی چند روز آینده افتتاح می‌شود.

کامران ناظری‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه دسترسی مسکن مهر شهید رضایی‌نژاد (شرف‌آباد) اسلام‎آباد غرب در مراحل پایانی آسفالت است که در چند روز آینده بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث پروژه راه دسترسی مسکن مهر شرف‌آباد پس از رفع مشکل معارضان و تملک مسیر، سال گذشته در تاریخ 28 اسفندماه آغاز شد و اکنون اکیپ در حال تکمیل مراحل نهایی آسفالت است که با توجه به شرایط جوی پس از بهره‌برداری کامل پروژه ظرف 10 روز آینده برای استفاده همشهریان تحویل شهرداری خواهد شد.

مدیر اداره راه و شهرسازی اسلام‎آباد غرب عنوان کرد: این راه دسترسی در دو مسیر دو خطه از محور تردد شهرک ولی‌عصر اسلام‎آباد غرب احداث و به‌طور مستقیم به مسکن مهر شرف‌آباد متصل شده‎است.

گفتنی است؛ کندی پیشرفت این پروژه به گفته مسؤول واحد فنی راه اداره راه‌ و شهرسازی اسلام‌‎آباد‌ غرب به طرح در معارض‌ها و مالک‌های زمین‌های کشاورزی موجود در مسیر جاده مربوط می‌شد.

طول مسیر جاده یک‌ هزار و 110 متر به عرض 24 متر، دارای دو پل دالی به طول 24 متر و دامنه دو متر، 36 سانتی‌متر از تمامی مسیر دارای جدول‌کشی و شیب‌بندی پیاده‌رو و همچنین دو باند مجزای رفت‌وبرگشت خودرو است

شناسه خبر 4142