شناسه خبر:41641
1400/3/17 10:44:20

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تصریح کرد: طی 10 سال اخیر بالاترین تغییر رئیس اداره را در شهرستان بهار شاهد بودیم و عدم ثبات در تعیین مدیران ورزشی باعث عقب‌ماندگی در شهرستان بهار شده است.

علیرضا صفی‌زاده در نشست با اصحاب رسانه گفت: از خیرین اندیشمند شهرستان بهار تقاضا داریم در بحث ورزشی سرمایه‌گذاری کنند تا تعداد نجات‌دهندگان جان و روح مردم بیشتر شود و همچنین با افزایش نشاط روحی و جسمی در بین مردم و در نهایت نشاط اجتماعی، کیفیت زندگی بهتر خواهد شد.

  بدهی‌های قبلی اداره ورزش و جوانان را پرداخت کردیم

وی تصریح کرد: در زمان مسئولیت بنده در اداره ورزش و جوانان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و علیرغم عدم افزایش بودجه اداره، جذب اعتبار خوبی داشتیم و بدهی 350 میلیون تومانی اداره ورزش و جوانان که نتیجه سوء مدیریت و عدم ثبات در گذشته بوده و نفس اداره را گرفته بود، پرداخت شد.

  ساماندهی هیئت‌های ورزش شهرستان بهار

وی ساماندهی هیئت‌های ورزشی در شهرستان بهار را ازجمله اقدامات مؤثر برشمرد و گفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان ساماندهی و دبیران هیئت‌ها انتخاب شدند و برخی از آفات جامعه ورزشی که هیئت‌ها را جزو ارث پدری خود می‌دانستند، برکنار شدند و هیئت‌های جدید همچون هیئت جانبازان و معلولین، هیئت کبدی و دوچرخه‌سواری راه‌اندازی شد.

این مسئول ادامه داد: در طول این مدت هیئت‌های ورزشی شهرستان بهار از 24 به 30 هیئت افزایش یافت و به‌زودی هیئت‌های اسکواش و تیراندازی با کمان نیز راه‌اندازی خواهند شد.

صفی‌زاده تصریح کرد: در راستای ارائه متوازن خدمات ورزشی در شهرستان بهار، نگاه ویژه‌ای به شهرهای لالجین، صالح‌آباد و مهاجران شد و اخیراً نمایندگی اداره ورزش در مهاجران نیز راه‌اندازی شد.

  پروژه‌های نیمه‌تمام در انتظار اعتبار

وی یکی از مشکلات ورزش شهرستان بهار را وجود پروژه‌های نیمه‌تمام و بدون اعتبار دانست و گفت: برخی از پروژه‌های شهرستان بلاتکلیف است و بدون تخصیص اعتبار پیشرفت فیزیکی نخواهد داشت که ازجمله می‌توان به استخر بانوان شهر بهار با 95 درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تأکید کرد: شهرستان بهار در برخی رشته‌ها مانند پینگ‌پنگ و تکواندو در استان سرآمد بوده که امیدواریم به جایگاه اصلی خود برگردد.

صفی‌زاده به کمک خیرین در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: کف‌پوش خانه پینگ‌پنگ، نصب سه پروژکتور و جذب پنج پروژکتور و هشت دوربین مداربسته ازجمله کمک خیرین بوده است.

  تجهیز خانه ورزش روستایی در روستاهای محروم و دورتر در اولویت است

وی از تجهیز و افتتاح دو خانه ورزش روستایی در دهنجرد و کریم‌آباد خبر داد و گفت: در سال جاری دو خانه ورزش روستایی تجهیز شد و امسال تجهیز پنج خانه ورزش روستایی نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار همواره در کنار قهرمانان بوده، گفت: اداره ورزش و جوانان در حوزه جوانان رتبه اول استان، در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز رتبه‌های برتر را کسب نموده است.

صفی‌زاده یکی از مشکلات این اداره را بلاتکلیفی اموال دانست و گفت: اموال به‌روز شد ولی متأسفانه برخی از فضاهای ورزشی مانند استادیوم ورزشی لالجین حریم خصوصی ندارد و باید این مشکلات مرتفع شود.

  ساخت رختکن ورزشی در شهر بهار ضروری است

وی ادامه داد: حفظ استقلال اداره، ساماندهی هیئت ورزشی و اقدامات زیرساختی مانند ایجاد رختکن ورزشی در شهر بهار و ساماندهی وضعیت ورزشگاه در لالجین از اولویت‌های این اداره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تصریح کرد: در 10 سال اخیر بالاترین تغییر رئیس اداره را در شهرستان بهار شاهد بودیم و عدم ثبات باعث عقب‌ماندگی در شهرستان بهار شده است.

شناسه خبر 41641