شناسه خبر:41771
1400/3/20 09:17:27
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار خبر داد:

برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای میان‌دوره مجلس شورای اسلامی

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار گفت: جلسه توجیهی نامزدهای میان‌دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از واحد اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، جلسه توجیهی نامزدهای میان‌دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ برگزار شد.

احسان فرجی اظهار کرد: با عنایت به مشخص شدن اسامی نهایی کاندیداهای میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه بهار و کبودراهنگ و به‌منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی جلسه توجیهی نامزدهای میان‌دور‌ه‌ای مجلس با حضور رئیس و تعدادی از اعضای دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان استان با فرمانداران، بخشداران، مدیران اجرایی و اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان برگزار شد.

وی مهم‌ترین مباحث مطروحه در این جلسه را تأکید بر پایبندی نامزدها به رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی، پرهیز از تخطی و قانون‌گریزی و الزام آنان به رعایت چهارچوب و آیین‌نامه تبلیغاتی دانست.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار همچنین با اشاره به مباحثی که در جلسه توجیهی کاندیداها مطرح شد، اظهار کرد: همواره مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار در عرصه‌های حساس نقشه‌ها، آمال و آرزوهای دشمنان نظام مقدس اسلامی را نقش بر آب کرده و با یکپارچگی و همدلی حماسه‌های بزرگی را رقم زدند.

فرجی تأکید کرد: مردم مؤمن، متعهد و انقلابی حوزه‌های بهار و کبودراهنگ با حضور حماسی خویش در رأی‌گیری با امام راحل (ره) و شهدای گران‌قدر به‌ویژه سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی تجدید بیعت خواهند کرد.

شناسه خبر 41771