شناسه خبر:41780
1400/3/20 09:32:44

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: امسال با انجام تعمیرات به‌موقع و طبق برنامه همه واحدهای نیروگاه‌های برق بیستون و اسلام‌‌آباد غرب در جهت تأمین برق با تمام توان در مدار تولید هستند.

مسعود میرزاعسگری درخصوص وضعیت تولید برق در این روزها اظهار کرد: شرکت مدیریت تولید برق بیستون وظیفه تولید و نگهداری از دو واحد بخاری 320 مگاواتی نیروگاه بیستون و چهار واحد گازی 100 مگاواتی نیروگاه اسلام‌آباد غرب را برعهده دارد.

وی ادامه داد: امسال هم با انجام تعمیرات به‌موقع و طبق برنامه همه واحدها در جهت تأمین برق با تمام توان در مدار تولید هستند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: با توجه به شرایط امسال، به‌خصوص کمبود آب و کاهش تولید نیروگاه‌های برق، حتماً هم‌استانی‌ها باید این نکته را درنظر داشته باشند که در مصرف برق به‌خصوص در ساعات اوج مصرف ظهر و شب صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

وی به نقش مؤثر صرفه‌جویی در کاهش خاموشی‌ها اشاره و بیان کرد: برای تولید انرژی برق با وجود تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان نیازمند استفاده از سوخت‌های فسیلی و همچنین مصرف آب هستیم؛ بنابراین صرفه‌جویی جدا از اینکه در کاهش خاموشی‌ها تأثیر دارد، در کاهش مصرف انرژی هم تأثیرگذار است تا بتوانیم این انرژی فسیلی را برای نسل آینده حفظ کنیم.

 

شناسه خبر 41780