شناسه خبر:41885
1400/3/23 09:53:29

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: ازدواج و فرزندآوری جوانان نباید تحت تأثیر مسائل اقتصادی قرار گیرد و باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی جوانان چاره‌اندیشی شود.

محمود ثمینی روز شنبه در رزمایش بزرگ توزیع یک‌هزار دستگاه وسایل سرمایشی و 400 سری جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد لرستان بیان کرد: استعدادهای بسیار زیادی در افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی نهفته است که باید با شناسایی و حمایت این افراد جهت توانمندسازی آنان اقدام شود.

وی با بیان اینکه حمایت جوانان نهادهای زیر پوشش ضرورتی انکارناپذیر است، اظهار کرد: براساس ضرورت جوان‌سازی جامعه باید شرایط زندگی جوانان تسهیل شود و جوانان به امر فرزندآوری ترغیب شوند.

ثمینی با بیان اینکه زادوولد در لرستان اصلاً شرایط مناسبی ندارد، ادامه داد: ازدواج‌ها باید افزایش یابند و در امر تسهیل ازدواج و زندگی جوانان، تشویق و ترغیب آنان به امر ازدواج برنامه‌ریزی شود؛ زیرا که ایران مقتدر نیازمند نیرو و سرمایه جوانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: در راستای جوان‌سازی جامعه و رفع مشکلات اقتصادی باید تلاش شود و فرزندآوری نباید تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات 1400، افزود: پمپاژ تبلیغات دشمنان و استکبار در دلسردی مردم در حضور پای صندوق‌های رأی درحال انجام است و باید در راستای همراه‌سازی مردم انقلابی و هوشمند تلاش کنیم و با مشارکت بسیار بالا و پُرنشاط انتخابات 1400 برگزار شود.

 

شناسه خبر 41885