شناسه خبر:41916
1400/3/24 09:13:55

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 25 تُن شکر خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش محموله کشف‌شده برابر نظر کارشناسان، چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بزرگعلی نوری دراین‌باره اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان بهار با انجام کار اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر زیادی کالای اساسی و مورد نیاز مردم از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کشنده متعلق به افراد سودجو و فرصت‌طلب در محور مواصلاتی بهار به همدان و در ایستگاه ایست و بازرسی شهید زارعی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با بیان اینکه در بررسی از مدارک راننده قاچاق بودن محموله 25 تُنی شکر برای مأموران مشخص و خودرو به همراه بار توقیف شد، تصریح کرد: ارزش محموله کشف‌شده برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و نیروی انتظامی به‌طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی 110 است.

شناسه خبر 41916