شناسه خبر:42150
1400/3/30 09:19:49
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خبر داد:

توسعه ورزش شهروندی در رشته‌های مختلف در دستور کار شهرداری

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی در رشته‌های مختلف در دستور کار شهرداری است، گفت: از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان همدان که ظرفیت ورود به ورزش شهروندی شهرداری را دارند، استقبال می‌کنیم.

روح‌الله وجدی‌هویدا در جمع رئیس انجمن و جوجیتسوکاران همدان اظهار کرد: در چند سال گذشته یکی از سیاست‌های مدیریت ارشد شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان توسعه ورزش بوده است.

وی افزود: اقدامات ماندگاری در ورزش شهروندی شهرداری همدان رقم خورد و برای نخستین‌بار شاهد افتتاح دبیرخانه ورزش شهروندی شهرداری همدان بودیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال توسعه ورزش شهروندی شهرداری همدان هستیم، بیان کرد: با ساختار جدیدی که برای ورزش شهروندی شهرداری همدان تعریف شده، آمادگی حضور هر رشته ورزشی را در ورزش شهروندی شهرداری داریم.

وجدی‌هویدا عنوان کرد: همچنین به دنبال این هستیم که عدالت اجتماعی با توسعه در تمام محلات همدان اجرا شود.

وی با بیان اینکه حضور جوانان با استعداد در ورزش جوجیتسو ارزشمند است، گفت: تا جایی که در توان داشته باشیم در جهت توسعه این رشته ورزشی کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ادامه داد: شهرداری همدان همواره حامی ورزشکاران و ورزش بوده است.

رئیس انجمن جوجیتسو همدان نیز با اشاره به توجه ویژه شهرداری همدان به ورزش، اظهار کرد: شهرداری همدان در توجه به ورزش فراتر از وظایف خود حرکت کرده و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به‌خوبی توسعه ورزش را رقم زده است.

حمید رحیمی افزود: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور به‌عنوان یک الگو و برند بوده و در دو سال گذشته با مدیریتی که صورت گرفت، دبیرخانه ورزش شهروندی شهرداری همدان هم افتتاح و باعث خوشحالی جامعه ورزش شد.

رئیس انجمن جوجیتسو همدان با بیان اینکه جوجیتسو می‌تواند حرکت نوینی در ورزش شهروندی شهرداری همدان ایجاد کند، گفت: از حمایت ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برای مجوز ورود جوجیتسو به ورزش شهروندی سپاسگزار هستیم.

رحیمی عنوان کرد: جوجیتسو یکی از رشته‌های بسیار پُرمخاطب رزمی بوده و سرشار از استعدادهای ناب در این رشته ورزشی است.

وی با بیان اینکه توجه شهرداری همدان به رشته‌های کم‌برخوردار ارزشمند است، بیان کرد: جوجیتسو یکی از رشته‌های با قدمت و پُرنشان بوده که همدان در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیس انجمن جوجیتسو همدان افزود: مشکل اصلی کمبود زیرساخت بوده که امیدواریم بتوانیم از زیرساخت‌های شهرداری همدان برای توسعه جوجیتسو استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در پایان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از زهرا رحیمی، شهلا مغربی قهرمان کشور و مربی بانوان سیده‌حنانه عقیلیان و یونس رستمی، حسین افشاری و مربی آقایان حمید رحیمی تقدیر کرد.

شناسه خبر 42150