شناسه خبر:42414
1400/4/2 23:51:36
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در بروجرد:

روستاهای بروجرد پویا و نیازمند توسعه است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: توسعه روستاها یک اصل مهم و اساسی در کشور است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد. روستاهای بروجرد زنده و پویا است و موضوع خیلی مهمی بوده و این هم‌دلی و هم‌افزایی که در شورا و شهرداری وجود دارد، به پویایی شهر کمک می‌کند.

مهدی جمالی‌نژاد روز چهارشنبه درحاشیه سفر به بروجرد و افتتاح چند طرح عمران شهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور برای توسعه بایستی جمعیت آن به‌صورت متوازن در کشور و امکانات آن در تمام نقاط پخش شود.

وی تصریح کرد: بروجرد به‌عنوان شهر میانه محسوب می‌شود که می‌تواند خیلی اثربخش باشد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر بیان کرد: توسعه روستاها یک اصل مهم و اساسی در کشور است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد. روستاهای بروجرد زنده و پویا است و موضوع خیلی مهمی بوده و این هم‌دلی و هم‌افزایی که در شورا و شهرداری وجود دارد، به پویایی شهر کمک می‌کند.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: شهر زنده باعث ایجاد اشتغال می‌شود و احداث بازارچه فوق‌العاده ارزشمند است.

وی ادامه داد: امیدواریم با هم‌افزایی در شوراهای جدید پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور تکمیل و افتتاح شود.

شهردار بروجرد نیز گفت: سال 1400 برای شهرستان سال عمرانی و آبادانی است.

رحیم جافری اظهار کرد: سال‌های گذشته شهرداری بروجرد به دلایل مختلف مشکلات زیادی پشت سر گذاشت.

وی تصریح کرد: درحال حاضر شهرداری به ساحل امن و آرامش رسیده و طی دو سال گذشته بدهی‌های سنگین این نهاد خدمات‌رسان شهری پرداخت شد.

جافری اضافه کرد: علاوه‌بر ایجاد بازارچه شهروند، یک بازارچه دیگر در خیابان شهید چمران این شهرستان با هدف سامان‌دهی فروشندگان سیار احداث خواهد شد.

سفر یک‌روزه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به بروجرد به دعوت فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی انجام شده که با بازدید از مراکز مختلف شهری بروجرد و بررسی مسائل و مشکلات شهری خواهد بود؛ همچنین روز چهارشنبه بازارچه شهروند، اِلمان میدان امام خمینی (ره) و سالن پیش‌سردکن کشتارگاه با حضور جمالی‌نژاد افتتاح شد.

 

شناسه خبر 42414