شناسه خبر:42811
1400/4/10 13:06:19
فرودگاه سقز عید قربان افتتاح می‌شود

اتصال سنندج به خط ریلی کشور در 7 مرداد سال جاری

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کردستان از افتتاح پروژه فرودگاه سقز در روز عید قربان و خط ریلی سنندج در هفتم مردادماه امسال خبر داد.

بهمن مرادنیا در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: این مراسم‌ها سنت حسنه‌ای است تا از تلاش‌ها و خدمات عزیزانی تقدیر ‌شود.

وی با قدردانی از رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان، گفت: اینکه مدیر سابق نگذاشته‌اند حقی از کسی ضایع شود شایسته تقدیر است و از مدیر جدید خواست که این مسیر را با قدرت بیشتر ادامه دهند.

استاندار کردستان در ادامه افتتاح جاده جدید سنندج مریوان را یکی از هدایای نظام به مردم کردستان دانست و گفت: این پروژه از سال 82 تا سال 96 حدود 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که ظرف این سه سال با 54 درصد کار به بهره‌برداری رسید.

مرادنیا افزود: در این پروژه برخی معارضین همکاری نمی‌کردند که با همکاری دستگاه قضا به نتیجه رسید، تهدیدهای امنیتی آن توسط سپاه برطرف شد و خوشبختانه با اهتمام جدی به اتمام رسید و افتتاح شد.

وی همچنین از افتتاح پروژه فرودگاه سقز در روز عید قربان و خط ریلی سنندج در هفتم مردادماه امسال خبر داد..

استاندار کردستان افزود: در کردستان نیاز به همدلی و همکاری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم کردستان و جبران عقب‌ماندگی‌های استان داریم.

شناسه خبر 42811