شناسه خبر:42936
1400/4/14 09:22:48

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان گفت: چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون رئیس‌جمهور دو هزار و 500 واحد مسکن محرومان در استان همدان افتتاح می‌شود.

اسکندر صیدایی اظهار کرد: شهریورماه سال گذشته دو هزار واحد مسکن محرومین توسط محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور در استان کلنگ‌زنی و مراحل اجرای کار آغاز شد.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه به‌دلیل پیشرفت فیزیکی خوبی که بنیاد مسکن در اجرا داشت، از معاون رئیس‌جمهور تقاضا داشتیم یک‌هزار واحد دیگر به این پروژه اضافه کند و درمجموع سه هزار واحد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه اعتبار ساخت سه هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت و پروژه پیش رفت، افزود: اکنون دو هزار و 500 واحد که آماده شده، افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بهار افتتاح واحدهای مسکن محرومین به نمایندگی از کل استان انجام می‌شود، بیان کرد: مابقی تا مردادماه تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

صیدایی از بهره‌برداری فاز نخست مرکز جامع سرطان که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیر مرحوم فرشچیان انجام شده است نیز خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه شامل یک‌هزار و 500 متر افتتاح می‌شود.

شناسه خبر 42936