شناسه خبر:42957
1400/4/14 10:18:37

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار و 670 میلیارد ریال اعتبار مازاد بر بودجه استان، به ایلام اختصاص یافته است.

علی‌اکبر بسطامی در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان چوار اظهار کرد: پر کردن حفره فقر شهرستان‌های استان به‌صورت جدی و به‌‌عنوان اصلی‌ترین دغدغه در دست بررسی است و در این راستا این اعتبار مازاد بر بودجه به ایلام اختصاص یافته که در تاریخ استان بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه در کنار مردم و همراه مردم بودن صرف‌نظر از قوانین خشک آماری می‌تواند گره‌گشا باشد، افزود: در خصوص کمبود آب استان در نشستی که با حضور مدیرعامل آبفای کشور برگزار شد، این موضوع مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میزان هدررفت آب در استان بیش از 50درصد است که در مقایسه با میانگین پرت آب کشور بسیار نگران‌کننده و نیازمند تصمیم‌گیری‌های تخصصی در حوزه آبفای استان است.

بسطامی در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان نیز اظهار کرد: مشکلات این حوزه به‌دلیل رابطه مستقیم با سلامت مردم بسیار جدی و مهم است و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و موانع پیش رو به کار خواهیم گرفت.

شناسه خبر 42957