شناسه خبر:42959
1400/4/14 10:24:13

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اعتبارات تبصره 18 را فرصت خوبی برای کاهش معضل بیکاری دانست و گفت: تا آذرماه سال جاری فرصت جذب این اعتبارات را داریم بنابراین مسوولان بیشتر تلاش کنند.

خالد جعفری در جلسه‌ای که در راستای اجرای تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 تشکیل شد، اظهار کرد: این اعتبارات فرصت بسیار خوبی برای استان‌هایی است که آمار بیکاری بالاتر از متوسط کشوری دارند و ما هم باید با تمام توان تلاش کنیم تا در فرصت کوتاهی که وجود دارد بتوانیم بیشترین جذب اعتبار را داشته باشیم.

وی لازمه موفقیت در جذب این اعتبارات را شناسایی و معرفی طرح‌های خوب و توجیه‌دار خواند و افزود: برای اجرا و جذب اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 تا آذرماه سال جاری فرصت داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه اگر نتوانیم از این فرصت محدود استفاده کنیم، استان‌‎های برخوردار از آن بهره‌مند می‌شوند، گفت: کسب نتیجه مطلوب در جذب اعتبارات همواره حاصل همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در شناسایی و معرفی طرح‌ها و پرداخت تسهیلات است.

جعفری از دستگاه‌های اداری استان کردستان خواست به جد پیگیر تعیین سهم استان در وزارتخانه‌های خود شوند.

 

شناسه خبر 42959