شناسه خبر:43004
1400/4/15 10:01:13

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سنندج گفت: عملکرد این دوره شهرداری سنندج به گونه‌ای بوده که هر روز پیامک‌های رضایتمندی مردم داریم، این به معنای نبود ضعف نیست، مشکلات وجود دارد اما عزم جهادی تک‌تک همکاران موجب شده رضایتمندی مردم در نقاط مختلف شهری حاصل شود.

حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: انتقادهای سازنده رسانه‌ها در مورد تپه شیخ‌سلام یکی از بهترین انتقاداتی بود که موجب شد ضمن ساماندهی محدوده مزار شهدای مطهر در این نقطه بستر فضای سبزی برای مردم این منطقه را فراهم سازد.

وی اذعان کرد: انتقاد سازنده یک رسانه بهترین تلنگر برای مسئولان است و اینکه خبرگزاری‌ها به موضوعی با دید کارشناسی ورود می‌کند و با انتقاد سازنده دستگاهی را به تکاپو برای رفع مشکل می‌اندازد بسیار ارزشمند است و پیگیری موضوع و اطلاع‌رسانی مناسب در مورد اقدامات انجام شده نیز موجب دلگرمی آن مجموعه خواهد شد.

شهردار سنندج گفت: برخی‌ رسانه‌ها تنها نیمه خالی لیوان را می‌بینند و با سیاه‌نمایی‌ و بزرگ‌نمایی موجب ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه می‌‌شوند، در فضای امروز جامعه مردم بیش از هر زمانی نیاز به امیدآفرینی دارند، کارهای خوبی انجام شده و طرح‌های بزرگی در دست اجرا است که پرداختن به این اقدامات اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد و انگیزه برای تلاش بیشتر را مضاعف می‌سازد.

صیدی افزود: رسانه‌ها ضمن اینکه باید به مشکلات بپردازند، اقدامات انجام شده را نیز به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا روند توسعه به بهترین شکل هموار شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین افزود: مشکلات در برخی نقاط شهر مانند نواحی منفصل زیاد است، ضمن اینکه اقدامات عمرانی نیز در این مناطق مانند نایسر هم زیاد بوده و با چهار سال گذشته قابل قیاس نیست، اما به دلیل زیادبودن مشکلات این اقدامات نتوانسته رضایت مردم را به صورت کامل فراهم سازد.

  خدمت صادقانه اولویت مجموعه شهرداری سنندج است

وی با بیان اینکه عملکرد این دوره شورا و شهرداری سنندج به گونه‌ای بوده که هر روز پیامک‌های رضایتمندی مردم را داریم، افزود: این به معنای نبود ضعف نیست، مشکلات وجود دارد اما عزم جهادی تک‌تک همکاران موجب شده رضایتمندی مردم در نقاط مختلف حاصل شود.

شهردار سنندج اضافه کرد: رشد 29 درصدی جمعیت در ناحیه منفصل شهری نایسر یکی از مهم‌ترین دلایل وجود مشکلات در این نقطه از شهر است اما با این وجود تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار برده‌ایم.

صیدی اضافه کرد: تمام اولویت ما خدمت صادقانه بوده حاضر هستیم به هر کس در مورد اقدامات انجام شده پاسخگو باشیم و مهم‌ترین مساله این است که وجدانمان از اقدامات راضی است.

صیدی افزود: بودجه شهرداری در سال 96 در مجموع 150 میلیارد تومان با 120 میلیارد تومان بدهی بود و تا قبل از انتخاب بنده به عنوان شهردار سنندج، در هشت ماهه سال 96 درآمد شهرداری 38 میلیارد تومان بود که تنها در چهار ماه آخر 65 میلیارد تومان درآمد کسب کردیم.

  بودجه 1400 شهرداری 600 میلیارد تومان است

وی اضافه کرد: بودجه 1400 شهرداری سنندج الان 600 میلیارد تومان و بدهی آن کمتر از 30 میلیارد تومان است و علاوه بر این تعداد قابل توجهی ملک و غیره دارند که مجموعه‌های شورا و شهرداری می‌توان با بهره‌گیری از آن کارهای بزرگی را انجام دهند.

وی همچنین به خودکفایی شهرداری در تولید آسفالت با خرید یک کارخانه 160 تنی تمام اتوماتیک خبر داد و گفت: معدن سنگ لاشه هم داریم و این ظرفیت‌های بسیار خوب زمینه را برای تحول در آسفالت کوچه‌های شهر فراهم کرده است.

شناسه خبر 43004