شناسه خبر:43386
1400/4/24 14:27:14
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

مدیریت استان همدان براساس اشرافیت شکل گرفته است

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت استان همدان از اول براساس اشرافیت شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار کرد: مردم مطمئن باشند اگر تبعیضی در نحوه خدمات‌رسانی به‌ویژه برق وجود داشته باشد، ذره‌ای از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت استان از اول براساس اشرافیت شکل گرفته است، گفت: دستگاه‌های دولتی همیشه در بالای شهر ساخته شده و پایین شهر و حاشیه نیز خالی از امکانات دولتی بوده و این روند ادامه داشته است.

فلاحی با اشاره به قطعی‌های بدون برنامه برق در روزهای قبل، افزود: به دوستان گفتیم بررسی کنند، اگر تبعیضی در ارائه خدمات ازجمله توزیع برق صورت بگیرد و بخواهند به‌اصطلاح به پایین شهر ظلم کنند و امکانات به منطقه مرفه برسد، قطعاً مدیر مربوطه را پای قانون خواهم کشاند و لازم باشد، اخطار به وزیر نیرو خواهم داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در روند بررسی توضیحی که از مدیران خواستیم، در پاسخ گفتند براساس برنامه توزیع شده است، اکنون اگر خطایی در برنامه باشد، مردم مطمئن باشند که ذره‌ای از حقوق آنان کوتاه نخواهیم آمد و با کسی عهد اخوت نبسته‌ایم و پیگیر خواهیم شد.

شناسه خبر 43386