شناسه خبر:43694
1400/5/3 09:56:53

سپهرغرب، گروه خبر: شرکت توزیع نیروی برق ایلام جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای هفته جاری را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.

در پی افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق در نقاط مختلف کشور همچنان احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان نیز وجود دارد.

در این اطلاعیه آمده است؛ مصرف برق ایلام در این هفته از مرز 65 هزار مگاوات عبور خواهد کرد، با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی ایلام مبنی بر افزایش دما در هفته جاری و پیش بینی دمای 50 درجه و فراتر از آن برای مناطق گرمسیری و دمای 40 درجه و فراتر از آن برای مناطق سردسیری استان، در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف، با مدیریت اضطراری بار (خاموشی) روبرو خواهیم شد.

بدین لحاظ از هم‌استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود تا ضمن رعایت الگوهای مصرف و خارج نمودن وسایل پرمصرف از مدار بویژه در ساعات اوج مصرف (12 تا 18)، استفاده از روشنایی روز و بخصوص عدم استفاده از کولرهای گازی در مناطق شمالی استان و قرار دادن آن بر روی دمای 25 درجه در مناطق گرمسیری به کاهش مصرف برق و عدم اعمال خاموشی‌ها کمک کنیم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که مشترکان برای اطلاع از برنامه خاموشی‌ها بر روی سایت شرکت به نشانی www.bargh-ilam.ir و یا اپلیکیشن «برق من» مراجعه نمایند.

شناسه خبر 43694