شناسه خبر:44103
1400/5/12 11:04:45

سپهرغرب، گروه سیاسی: معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مدیریت جهادی گفت: توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی کشور در چند سال گذشته، محصول مدیریت جهادی بوده است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با بیان تفاوت «مدیریت» با «مدیریت جهادی» اظهار کرد: تفاوت عمده مدیریت با مدیریت جهادی در این است که در مدیریت جهادی، عزم راسخ، هدف‌گذاری، دقت عمل، جدیت، تلاش و پشتکار با هم تجمیع شده است و نتیجه چنین مدیریتی، مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر احیای روحیه مبتنی بر مدیریت جهادی در سطح کشور تأکید کرده‌اند، گفت: اگر بخواهیم در این حوزه مصداقی بیاوریم، می‌توانیم به توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی در چند سال گذشته اشاره کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی بر مبنای تدبیر، انگیزه و همت مضاعف شکل می‌گیرد، افزود: ما سواحل مکران را در شرایطی توسعه دادیم که بسیاری از مسائل، از قبل برای این منطقه پیش‌بینی نشده بود.

امیر سیاری ادامه داد: قطعاً عزم راسخ، جدیت، خواستن، تدبیر کردن و تلاش مضاعف عزیزان ما در ارتش سبب ساخته شدن این پروژه در کمترین زمان ممکن شد و این برگرفته از همان مدیریت جهادی است که رهبر انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید داشته‌اند.

وی، تعامل و همکاری سازنده بین سازمان‌ها را از دیگر عوامل پیشرفت و توسعه برشمرد و عنوان کرد: به جای موازی‌کاری و محکوم کردن یکدیگر و فرستادن امواج منفی، اگر دست در دست هم بگذاریم، با وحدت و همدلی پیش برویم و مجموعه توانمندی‌هایمان را پای کار بیاوریم، قطعاً سریع‌تر به نتیجه خواهیم رسید؛ همچنان‌که در جریان ساخت ساختمان یاس فاطمی این تعامل و همکاری ارزشمند محقق شد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اینکه پروژه باید برنامه‌ریزی لازم را جهت اجرایی شدن داشته باشد، گفت: قطعاً کار، بدون برنامه‌ریزی مناسب و دقیق، خوب پیش نخواهد رفت؛ اما پروژه و فعالیتی که متناسب با برنامه‌ریزی دقیق باشد، بسترساز توسعه و پیشرفت کشور است.

امیر سیاری، همچنین داشتن نیت خالصانه و بدون شائبه را از دیگر مواردی که سبب انجام کارهای مدیریتی سازنده و مطلوب می‌شود، عنوان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مدیریت جهادی گفت: توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی کشور در چند سال گذشته، محصول مدیریت جهادی بوده است.

شناسه خبر 44103