شناسه خبر:44147
1400/5/13 12:40:58

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه گفت: انتظار دارم شورای اسلامی شهر از سند چشم‌انداز پنج‌ساله شهرداری کرمانشاه حمایت کند.

هوشنگ بازوند روز گذشته در مراسم استعفای شهردار کرمانشاه اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری برای تقویت جایگاه کرمانشاه و کلان‌شهر آن انجام شد تا بالاخره با فراهم کردن امکانات و برنامه‌ها، این اتفاق بعد از 25 سال رخ داد.

وی افزود: یک کلان‌شهر با بودجه 800 میلیارد تومانی هم‌خوانی نداشت، این کار از پس یک مدیر خطرپذیر برمی‌آمد که با آمدن دکتر طلوعی این امر تحقق پیدا کرد و با تمام توان در خدمت شهرداری کرمانشاه بودیم، نصف جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می‌کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: طلوعی زمانی شهر را در اختیار گرفت که کرمانشاه بسیار ضعیف بود، بودجه 800 میلیارد را به سه هزار میلیارد رساند و ماهانه 45 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند، این مهم با برنامه‌ریزی دقیق وی انجام شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های خوبی با وجود کمبودها، کم بودن وضعیت سرانه درآمدی مردم انجام شد که افتتاح این پروژه‌ها از افتخارات مدیریت شهرداری بود.

بازوند با اشاره به فراهم آوردن فرصت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه، گفت: بحث برون‌سپاری کارها نوآوری خاصی بود، افزایش سرانه فضای سبز یکی دیگر از خدمات طلوعی بود که اقدامات خوبی در این زمینه داشت، تقاطع شهید سلیمانی یکی از نمادهای خوب فضای سبز است.

وی ادامه داد: یک‌ ماه پیش شهردار کرمانشاه درخواست کرد که از کرمانشاه برود و من زیاد صحبت کردم که بماند، اما قبول نکرد؛ اگر شورا بتواند ایشان را نگه دارد، کار بسیار بزرگی انجام داده، ما هم پیشنهاد می‌کنیم که طلوعی بماند؛ انتظار دارم شورای اسلامی شهر از سند چشم‌انداز پنج‌ساله شهرداری کرمانشاه حمایت کند.

 

شناسه خبر 44147