شناسه خبر:44250
1400/5/17 09:16:56

سپهرغرب، گروه خبر: به‌منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری نشست مشترک مدیران عامل نیروگاه شهیدمفتح و شرکت سیاحتی علیصدر برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، در ابتدای این نشست مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح به تشریح سیکل تولید برق در نیروگاه پرداخت و گفت: نیروگاه شهیدمفتح با تولید یک‌هزار مگاوات انرژی، نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز شبکه سراسری کشور دارد.

عبدالمجید دیناروند افزود: آب مورد نیاز جهت استفاده در چرخه تولید برق در نیروگاه از پساب تصفیه‌شده همدان تأمین می‌شود و این مجموعه درحال حاضر از دو حلقه چاه برای شرب کارکنان استفاده می‌کند.

وی درخصوص نقش و اهمیت نیروی انسانی شاغل در نیروگاه اظهار کرد: تعهد قلبی کارکنان موجب شد تا این نیروگاه در اوج مصرف تابستان امسال با تمام ظرفیت در مدار تولید باشد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این نشست گفت: غار علیصدر به‌عنوان بزرگ‌ترین غار آبی جهان آماده میزبانی کارکنان و خانواده‌های کارکنان نیروگاه شهیدمفتح است.

مهدی مجیدی افزود: شرکت سیاحتی علیصدر آمادگی دارد به پاس قدردانی از تلاش کارکنان نیروگاه شهیدمفتح با درنظر گرفتن تخفیف ویژه، پذیرای کارکنان این مجموعه تولیدی در مجموعه غار علیصدر و ویلاهای اقامتی تپه توریستی عباس‌آباد باشد‌.

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر، معاونین و مدیران این شرکت در پایان نشست از تأسیسات و نحوه تولید انرژی در نیروگاه دیدن کردند.

شناسه خبر 44250